niedziela, 5 maja 2019

PHENOMENAL US - Challenge 49/ Sportowa majówka/ A Spring Trip




 #widzialnefenomenalne#phenomenalus #phenomenaluschallenge😉


                                                      Sportowa majówka/ A Spring Trip

Wszystko, co miłe szybko się kończy. Majówka minęła raczej słoneczna, co innego już weekend, zimny, deszczowy i wietrzny. Zdjęcia zrobiła mi przyjaciółka w drodze z klubu, gdzie byłyśmy na ciekawym i udanym występie grał Kabaret Zachodni z Zielonej Góry.
Moja stylówka powiedziałabym, że jest raczej elegancka niż sportowa, jednak głównym elementem są ciekawe białe spodnie sportowe z lampasami o szerokiej nogawce. Przeleżały w szafie z pewnością z dwa lata i raczej nigdy nie były ubrane, cóż zdarza mi się to, przy takiej ilości ciuchów ;) Do tego dobrałam top bieliźniany (DIY), oraz marynarkę, która też raczej miała swoją premierę. Zakupiłam ją w SH za całkiem niemałe pieniądze w tamtym roku chyba, gdy ją zobaczyłam, nie mogłam przejść obojętnie koło niej. Wszystko uzupełniłam klasycznymi szpilkami w kolorze łamanej bieli, okulary z KUFERKA. Cała stylizacja po wrzuceniu na bloga w wersję roboczą, okazała się celnym trafem na dzisiejsze wyzwanie z naszej ukochanej grupy Phenomenal Us. Pozdrawiam koleżanki z naszej grupy oraz wszystkich odwiedzających mój blog, buziaki kochani!!!
















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

10 komentarzy:

  1. Widzę sportową elegancję u Ciebie:))pięknie!!!Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu, lubię mieszać style dla wygody ;) Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Spodnie zrobiły całość, a dodanie do nich szpilek, to strzał w dziesiątkę Kasiu! Fantastycznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko to bardzo miłe. Właśnie od spodni wzięła się całość, chociaż wyjątkowo najpierw były zdjęcia a potem trafiły na wyzwanie. Przypadek. Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Hej, kochana świetne spodnie, szpilki Wow, Wyglądasz pięknie :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Irenko. Faktycznie szpilki super i są mega wygodne, a to się rzadko zdarza w moim przypadku. Pani połączenie szarości z różem, również jest ciekawa. Niestety moi mali fotografowie nie chętnie idą z mamusią w plener, więc zawsze staram się wykorzystać* po drodze * 5 min. na zdjęcia. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękny zestaw Kasiu, żakiecik bardzo przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żakiecik miał również swój debiut, tak jak spodnie. Nie lubię niczego wyrzucać z myślą *może się przyda* i tak obrastam w te ciuszki* bo jeszcze takiej nie mam, takich nie mam*. Jak widać warto!! Pozdrawiam Pani Krysiu serdecznie.

      Usuń
  5. Super spodnie i piękny żakiet.
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Margot, czyli zostają ze mna na wieki ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).