czwartek, 23 maja 2019

383 podwójna pantera


Jeśli się zastanawiacie, gdzie ta podwójna pantera? To jest proste i oczywiste. Pierwsza na koszuli, jej kolor to pięknie odcienie niebieskiego, a druga, to naszyjnik z prześliczną panterą. Dobrałam spodnie z eko, granatowe i conversy . Torebka z zamszu i z ćwiekami, a na to prześliczny odcień gołębi trencz plus szaliczek pod kolor. Po deszczu chłodno było, jednak nie w tym płaszczu. Klasyczny, dłuższy. Szkoda, że w moim miasteczku nikogo w takim klasyku nie widzę.










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).