poniedziałek, 13 maja 2019

NEO-GOTYK/ NEO-GOTHIC Phenomenal Us

                                               
                                                        PHENOMENAL US/ CHALLENGE 50


#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

Nasze dzisiejsze wyzwanie brzmi NEO-GOTYK. Całkiem poważnie brzmi, trochę mrocznie nawet, ale to przecież tylko tak groźnie brzmi, jeśli się w to za bardzo nie zagłębiasz. Jeśli nie wchodzisz w tajniki tej kultury. Ja skupiłam się na delikatnym przekazie, czyli króluje kolor czarny. Myślę ok! Delikatnie by go ugryźć, by nie uderzyć w religie. Szpilki przyjechały ze Szwajcarii, cudowny prezent. Spodnie, które bardzo lubię, mam jeszcze je w granacie i bordo. Bluzka to tak naprawdę sukienka koronkowa, ale mam 178 cm wzrostu, więc za krotka. Dodatki to: płaszcz czerwony inny kolor nie wchodzi w grę, ten ma piękną czarną aplikację po długości przy zapięciu. Naszyjnik z tasiemki, lekko zmodyfikowany, dodałam czaszkę. Bransoleta skórzana połączona z pierścionkiem i druga z hematytów (własny wyrób). Dodałam czarny wachlarz lub czerwone serca..  :)
Zdjęcia robiła mi moja 6 -letnia córka.













































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

12 komentarzy:

  1. To z fruwający płaszczem jest szałowe, mogła byś występować w reklamie do spółki z "wampirami" świetne masz pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Helenko. Początkowo miała być ramoneska skórzana, ale to zbyt banalne by było... Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. WOW!!! Kasia pełen GOT! Skórzane spodnie i czerwony płaszcz podkręciły całość szatańsko!
    Koronka i wachlarz dodały tajemnicy...Jest mrok...Choć w słońcu:))
    Jedno z Twoich najlepszych wyzwań Kasia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko. Uwielbiam te nasze wyzwania, chociaż bez wachlarza i płaszcza, bo za gorąco pomykałam dziś po mieście... Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. 100% neo-gotyku! :) jest i mrocznie i ogniście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie w duszy mi gra. :) Wyzwania pozwalają nam się chyba uwolnić z różnych reguł, które same sobie narzucamy. Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Świetnie Kasiu, rzeczywiście czerwony płaszcz dodał smaczku i wyszło super gotycko !!!

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!!! Płaszcz jest boski.
    Jestem pod wrażeniem.
    Moc pozdrowień i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba:) Bez płaszcza gotyk w wydaniu motocyklowym, z płaszczem jak gwiazda rocka wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Moje ulubione kolory i struktury materiału.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).