wtorek, 12 marca 2019

348 Romans z Harrym



Bluzka Harry Potter i spodnie Ulla Popken, świetny duet. Kozaki koloru zielonej butelki, a do tego kurtka czarna. Kurtka posiada z przodu futerko, czyli podwójne ocieplenie. Morelowa apaszka NN i kamizelka pudrowa z lutowych zakupów. Torebka listonoszka z futerkiem sprzed kilku sezonów.



Moja myśl:
Traktuj innych tak, jak oni Cię traktują!!











 
















KAMIZELKA FUTRZANA PRASOWANA WEŁNA


link do sklepu:https://allegro.pl/oferta/kamizelka-futrzana-prasowana-welna-smlxl-3kolory-6945560523





Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).