poniedziałek, 4 marca 2019

PHENOMENAL US – CHALLENGE 42 MAM SKRZYWIENIE / I’M TWISTED

                         
\                               
                                                MAM SKRZYWIENIE / I’M TWISTED


Dziś, kolejne wyzwanie naszej kochanej grypy Phenomenal Us. Pomysł wpadł mi praktycznie wczoraj, ale było jednak za chłodno i miałam odpuścić....ale!!   Nie, to nie ja!!!
W drodze po zakupy poprosiłam sąsiadkę o szybką sesyjkę, ale miałyśmy ubaw. Bluzka, kiedyś była  pod szyję t shirtem, ja ją trochę udoskonaliłam. W końcowym efekcie zastosowałam ją właśnie tak. Spodnie NN, fajne z zameczkami, botki BOR2be. Naszyjnik i kolczyki, też troszeczkę odnowiłam brokatem w sprayu z DINO. Po co wyrzucać dobre rzeczy?? He! He!!








Moja myśl:
Rób to co kochasz, a będziesz szczęśliwa, tego nikt Ci nie odbierze.










 




















 









 


foto/ Irene.

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

11 komentarzy:

  1. Bluzka krzywa jak się patrzy ;) :)
    Butki mają świetny obcas, rzeczywiście szkoda takie rzeczy wyrzucać, ja tez zawsze daję im tak zwaną drugą młodość.
    Sąsiadka spisała się na medal :) ))))))))))))))))))))
    kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Margot. To wielkie szczęście, gdy można ciuszka zmienić pod siebie.. Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Bluzka świetnie zmodyfikowana:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać , że było wesoło, a bluzka fajnie skośna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że fajna zabawa była, sesja udana , bluzeczka ponętnie podkreślająca ksztalty, i tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację! Grunt, to robić to co daje nam radość:))
    Fajny pomysł i wykonanie!
    Super całość Kasiu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko!! U Ciebie, też zawsze jest bardzo ciekawie i inspirująco. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  6. Pięknie się prezentujesz Kasiu. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam zimmo🤩 Wyszlo super fajnie 🤩🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).