niedziela, 24 marca 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 44 DIABEŁ TKWI W DODATKACH/ DEVIL WEARS ACCESSORIES

                                         

DIABEŁ TKWI W DODATKACH/ DEVIL WEARS ACCESSORIES 


#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschllenge


Niedzielna stylizacja wpadła do wyzwania naszej grupy Phenomenal Us. Praktycznie każdy post, by tu pasował. Dlaczego?? Bo zawsze dodajemy jakieś dodatki  w różnej formie. U mnie dziś postawiłam na kapelusz o pięknym niebieskim kolorze. Kamizelka jedna z moich ulubionych, które często noszę, tym razem w kolorze pudrowego różu. Kozaki długie sprzed kilku sezonów, bardzo wygodne. Podstawą są biała wełniana spódnica z ciekawym wzorem w kolorze kapelusza oraz biała bluzka z kamyczkami. Naszyjnik z hurtowni https://katherine.pl/, okulary z ub.roku zakupione na Allegro. Torebka Dorothy Perkins. Breloczki zakupione, różowa mini torebka z pomponikiem H&M, biały NN. Kapelusz ze sklepu na Allegro.







Moja myśl:
Mówią, że zaufanie jest, jak zapałka drugi raz się nie odpali. Ja uważam, że każdy może się pomylić, każdemu może powinąć się noga. Najczęściej nieumyślnie, ale jeśli ktoś rani Cię drugi raz, to nie czekaj, aż wsadzi Ci nóż w plecy. On się nie zmieni, nie oczkuj rzeczy niemożliwych. Najważniejsza jesteś TY!!!
























Link do kamizelki...
https://allegro.pl/oferta/kamizelka-futrzana-prasowana-welna-smlxl-3kolory-6945560523


Foto/ Jagoda


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

7 komentarzy:

  1. Dodanie tego kobaltowego kapelusza do delikatnej, pudrowej reszty to był super pomysł.
    Calość wygląda FENOMENALNIE :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw:))kapeluszem zrobiłaś pozytywne zamieszanie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Każda stylizacja podchodzi pod dzisiejsze wyzwanie :-)
    Bardzo fajna kolorystyka, a kapelusz ciekawie kontrastuje z całością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, ten kapelusz, to jak wisienka na torcie!!!
    Fantastyczny pomysł!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja utrzymana w pastelach, przełamana kapeluszem w kobaltowym kolorze, super :):):)Pięknie Kasiu wyglądasz :):):)Moc uścisków, fajnego wieczorku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzooooo mi się podoba, Kasiu <3 pudrowa babeczka z kobaltową wisienką :))) nawet budynki kolorystycznie się do Ciebie dopasowały:))) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolorystyka Kasiu, zestaw wspaniały !!! Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).