wtorek, 5 marca 2019

344 kawa z mlekiem



Jak ja uwielbiam, takie proste stylizacje. Bez nacisku na markę, takie zwykłe codzienne. Białe dzinsy do tego ciekawa bluzka z fajnymi rękawami i kieszeniami z przodu koloru botków. Pasek skórzany brązowy i odrobinę złota... Na wierzchu duża marynarka ze sztruksu czarna i torebka typu chanel.




Moja mysl:
Jeśli czujesz, że musisz coś zmienić?? Idź do fryzjera, usiądź spokojnie na fotelu i oddaj się, a właściwie włosy w jego ręce. Oczywiście do sprawdzonego fryzjera. Ja od lat chodzę do tego samego salonu i nigdy, nie wyszłam niezadowolona. Moja fryzjerka wie, że może zrobić, co chce. Wystarczy ogólny zarys.... W życiu czasami nie potrzeba dużych zmian, by zauważyć różnice w nim zachodzące. Zawsze jednak, należy zacząć od siebie.... Pozdrawiam!!!































bluzka/ H&M
spodnie/BEXLEYS
buty/ Born2be
marynaropłaszcz/
pasek/skóra
listonoszka/ sklep Allegro
foto/Jagoda

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).