piątek, 29 marca 2019

356 spódnica z kamykami z sukienki

       





Kozaki granatowe długie zamszowe do tego spódnica DIY. Piękna spódnica przerobiona z sukienki, którą kupiłam w SH, która okazała się za mała. Nic straconego, ponieważ z górnej jej części zrobiłam sukienkę dla młodszej córki. Urzekły właśnie mnie te kamyki naszyte na zamszowym materiale. Top, również przerobiony zza krótkiej koszulki. Ramoneska sprzed kilku sezonów i torebka z Allegro z lutowych zakupów. Okulary i chusta z głębin szafy.


Moja myśl:
Nie mamy wpływu na wszystkie zmiany w naszym życiu. Czasami coś się, po prostu dzieje. Jednak zawsze mamy wpływ na to, jak te zmiany wpływają na nas. Pamiętajmy o tym w naszym codziennym zwykłym życiu.





























 









foto/Jagoda
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna spódnica i fantastyczne kolczyki:))cały zestaw świetny:)))że o modelkach nie wspomnę:))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani Reniu. Miłej niedzieli serdecznie pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają te kamyki na spódnicy. :) Bardzo oryginalnie.:)
    Pozdrawiam Obie Modelki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).