niedziela, 10 marca 2019

347 black and white


Czarne spodnie z białą nitką, świetnie pasują do czarnej narzuty zakupionej w SH z białym przypominającym mi egipskie znaki (nie wiem dlaczego, tak mi się kojarzy). Biały sweterek dla rozjaśnienia stylizacji. Botki z Born2be, ostatnio moje ulubione karmelowe na złotym obcasie. Odrobinę mojej niemarkowej biżuterii i pasek  HUGO BOSS. Moim skromnym zdaniem wygląda bardzo ciekawie...






Moja myśl:
Zawsze doceniaj przyjaciół. Razem macie wielką moc, siłę i możecie więcej.










































FOTO: IRENE

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

1 komentarz:

  1. Też muszę przyznać, że ten sweterek kojarzy mi się z egipskimi hieroglifami :) hehe
    Świetny łup Ci się trafił :D
    I botki boski, dobrze widzę, mają złotawy o obcas ? <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).