poniedziałek, 18 marca 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 43 UBRANIE ROBOCZE / WORKERS' UNIFORM

                                                             

PHENOMENAL US - CHALLENGE 43

 
                    UBRANIE ROBOCZE / WORKERS' UNIFORM 

 Dziś kolejne wyzwanie naszej wspaniałej grupy Phenomenal Us, cóż tym razem??  Ubranie robocze... Przyznaje, że w mojej szafie nie znajdę bojówek, ani żadnych tego typu ciuchów. Co innego mini, które uwielbiam. Sukienka, która dziś jest, również przeszła przez moją maszynę. Pierwotnie była o wiele dłuższa, ale bezużyteczna dla mnie. Odkąd mam maszynę, dostosowuję ciuszki do mnie, tym ciężej mi czegoś się pozbyć. Sukienka posiadała również, piękne kamyki, które kiedyś przyszyłam z naszyjnika. https://szpilkafashion.blogspot.com/2018/09/283-granatowa-tcm.html?view=mosaic  Jednak odpadło kilka, więc cóż?? Ponownie musiała przejść metamorfozę. Ten, piękny płaszczyk, również został przeze mnie skrócony. Tym razem z konieczności. Zauważyłam lekkie przebarwienie, nie mam pojęcie, jak to się mogło stać. Praktycznie miałam go w ub. roku wyrzucić. Jak ja się cieszę, że tego nie zrobiłam. Dzięki temu będę się cieszyła nim na pewno jeszcze przez długi czas. Kozaki granatowe sprzed kilku sezonów, okulary i torebka również. Pewnie,że sukienka mogłaby być trochę dłuższa, ale przyznacie same, że tak naprawdę dzięki kozakom niewiele widać?



#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusubranierobocze#phenomenalusworkersuniform












 Moja myśl:
Pewnie często niektóre się powtarzają?? Cóż, takie życie...że jak o czymś myślimy, to może się zdarzyć. Myślę, że najgorsze co można w życiu zrobić. To oswoić kogoś, dać mu nadzieję, a potem zamknąć drzwi bez wyjaśnień. Dlatego uważajmy na to w dzisiejszych czasach. Czasach telefonii i internetu...



























 
 





foto/ Jagoda
sukienka TCM/DIY
buty/Allegro
płaszcz/NN
torebka/ Allegro
okulary/ Allegro

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje kozaki - fakt, że są granatowe dodaje im nietuzinkowości. Sama piszesz o długości swojej mini - myśle, że wszystko zależy od tego, jak Ty się w niej czujesz, bo faktem jest , że to bardzo mini mini :D ;) :) )))))))))
    Pozdrawiam - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak przyzwoita mini, jak dla mnie. Buty okazały się świetnym strzałem na Allegro. Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. No ja nie wiem kochana !!!! Jak byś ty taka cudna i szykowna przyszła do mojej pracy to plan zawalony bo żaden pan nie mógł by się skupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, gdzie Pani pracuje. Ja z zawodu jestem pracownik biurowy, więc jako sekretarka lub gdzies w biurze?? dlaczego nie?? Wszystko zalezy od dodatków.Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Bardzo kobiecy ten uniform:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Pani Reniu. Klasyczna czarna sukienka z mniej klasyczną tasiemką zamiast biżuterii. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Stylizacja bardzo ładna, kolorystyka moja ulubiona :) Pięknie wyglądasz Kasiu, pozdrowionka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Kasiu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To fakt! Ubranie robocze ma wiele twarzy!
    A wysokie kozaki też bardzo lubię! Zazdroszczę Twoich!
    Pozdrowionka Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko uwielbiam te kozaczki, naprawdę często je nosze.. Pozdrawiam!!

      Usuń
  7. Tak, Renia ma rację, jest bardzo kobieco ☺ a taki płaszczyk będzie fajnie wyglądał z dżinsami i t-sportem, gdy nadejdą cieplejsze dni ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Pani Ewo. Najważniejsze to robić to, co się lubi. Pozdrawiam!!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pani Mario. Cieszmy sie pogoda każdego dnia. Pozdrawiam!!

      Usuń
  9. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).