wtorek, 19 marca 2019

351 Zakochałam sie


Bluzka Tommy Hilfiger, spodnie z eko-skóry i botki z Born2be. Na wierzch cudowny płaszcz/ typu koc zakupiony w Sh. Torebka czarna, wygodna, pojemna NN. Odrobinę biżuterii i apaszka w cętki diy. Wracając do płaszcza, to zakochałam się w nim...  odłożyłam go w Sh, ale w końcowym wyniku-wyszłam z nim. Pomyślałam, że gdy go nie kupię, będę żałować. No i się nie pomyliłam... Cieszę się, że go wzięłam. Jestem w nim zakochana, bardzo często mi towarzyszy..  <3



Moja myśl;
Uwielbiam SH/ to tam można znaleźć najlepsze perełki. Najciekawsze ciuszki, które nie każdy by założył. Moje przyjaciółki twierdzą, że ja zawsze coś ciekawego znajdę. Obojętnie o której godz. tam będę. Rak, bo mnie przyciąga kolor, krój, faktura... Lubię ciekawe rzeczy, tak jak ten płaszcz. który może być zwykłym kocem po kąpieli. Dostosować ciuszka do siebie, czy nie o to chodzi w modzie??
































foto/ Jagoda
sweter/ Tommy Hilfiger
spodnie/Miss top collection
płaszcz/ SH
buty/ Born2be
torebka/ SH\

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

6 komentarzy:

  1. WOW! Świetnie wyglądasz! Bardzo dobre zestawienie kolorystyczne. Super wygląda pompon. z tymi butami. Płaszcz też bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!^^ Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam odzież wierzchnią. Kocham takie ciuszki, które nie są oklepane.Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Dobrze że go kupiłaś:))jest świetny:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancji look. Kolor bucikow bardzo fajny. A płaszczyk naprawdę super. A więc ubranie za wczesna wiosnę - szczal w dziesiątke beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebujemy tu zimy... :). Pozdrawiam serdecznie kochana1!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).