czwartek, 7 marca 2019

345 Chabrowy płaszcz w bieli



Moja stylizacja z niebieskim płaszczem wpadła mi tuż przed wyjściem ... Stało się!! Biała podstawa, czyli dzińsy białe z dzetami na tylnich kieszeniach BEXLEYS. Bluzka YESSICA, karmelowe botki z Born2be. Płaszcz upolowany w SH, który bardzo ładnie wygląda zwłaszcza do obcasów. Torebka / worek sklep Allegro, kolczyki H&M. Czapka i pasek ze skóry NN
.











Moja myśl:
Pamiętaj, że rodzina to nie zawsze węzły krwi. To ludzie, na których zawsze możesz liczyć. Którzy nigdy nie zostawią Cię w potrzebie. Dla nich zawsze warto znaleźć czas i porozmawiać/.




































 




foto AGA

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

4 komentarze:

  1. Płaszcz ma piękny kolor:))i z białym świetnie się komponuje:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest kolor tego płaszcza, bardzo wyrazisty, intensywny, wiosenny. Biały, prosty strój wspaniale go podkreśla i pozwala wyjść na pierwszy plan!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak płaszcz jest boski. Mam kilka takich wełniaków...Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).