piątek, 22 marca 2019

352 z łezka


Do dzisiejszej stylizacji użyłam czarnej bluzki, która dostałam od przyjaciółki z ciekawym rozcięciem na biuście, co daje bardzo fajny efekt. Spodnie, rurki oczywiście BY Shasa, które ostatnio bardzo często nosze. Czarne botki z Born2be, w których zakochałam się od pierwszego nałożenia. Czarny płaszcz wełniany, który ostatnio też często nosze. Zauważyłam, że ja często z podróży przywożę parasole, ten biały przyjechał ze mną z Piły. Sprawdza się znakomicie. Torebka, listonoszka z zakupów w Lutym na Allegro. Okulary przeciwsłoneczne NN.



Moja myśl:
Bądź sobą i korzystaj w życiu z każdego dnia.... Nie wiadomo, ile takich dni Ci zostało? Rób, to co kochasz, bądź szczęśliwa i uśmiechnięta. Wtedy Twoi bliscy zapamiętają Cię własnie taką, niesmutną zgorzkniałą starsza Panią.
































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

  1. Fajnie dziewczyny wyglądacie:))myśl na dziś bardzo mądra i prawdziwa:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).