środa, 6 września 2017

187 Nev look i złota koszula..


Zawsze doceniaj to,co masz.Zycie jest w stanie zabrać ci jeszcze więcej..Nigdy się nie poddawać, Nigdy nie trać wiary i nadziei. Pomyśl, że gdzieś jest ktoś, kto marzy o tym co Ty masz... Ciesz się z tego co masz,dbaj o to i walcz.  Szczęście jest kruche..Czasem ludzie są piękni nie z wyglądu,nie w tym jak mówią, ale w tym kim są. Kochajmy się i szanujmy, nikt nie żyje wiecznie....



O stylizacji-spodnie Veronne,trochę przypominają mi tak modne w tym sezonie kuloty spodnie,koszula złocista CANDA,szpilki pod kolor koralików,kolczyków i torebki.Pamiętamy,że z powrotem w łaski wchodzą kolor torebki i butów ten sam...pierścionek,to moje cudo...hehe!!Żakiecik z Nev Looka.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).