środa, 27 września 2017

3 kolory/niebieski,zielony,czerwony.. 195



O stylizacji.
Dziś ciężko raczej,szpilki,to mój 1 nabytek tego typu bucika,sukienka koszulowa z tak modną w tym sezonie stójką,kieszenie to tylko cięcie,rozporki prawie po bokach,do tego koraliki zielone i pasek,a kolczyki w odcieniu koszuli.Delikatnie przełamałam to czerwonym trenczem.


Mam taką myśl....z którą chciałabym się podzielić z Wami
Kobieta w mężczyźnie zawsze,ale to zawsze najpierw szuka przyjaciela,a dopiero potem kogoś więcej.Jeśli jest inaczej,marne szanse na coś trwałego. Los czasem rozdziela dwoje bliskich osób,by uświadomić im ile dla siebie znaczą.Jeśli wypuszczasz ją,a ona wraca,to uwierz,że to jest ta jedyna,prawdziwa....Jeśli stawiasz dobro tej osoby nad swoim,pomimo miłości do niej,uwierz to ta prawdziwa,jedyna....Pamiętajmy o tym,w pośpiechu dnia codziennego...
















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie znaleźć 
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

2 komentarze:

  1. Piękny kolorowy zestaw :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za komentarz.Tak,kolorowo wystarczy ,że za oknami robi się ponuro....możemy jakoś pokolorować swój świat.Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).