wtorek, 12 września 2017

189 błękitna egipcjanka



Witam kochani...Chciałabym zauważyć,że już nie długo nadejdą naprawdę chłodne i deszczowe dni...Pamiętajmy o bliskich,którzy są,pamiętajmy o rodzinie,przyjaciołach,.Znajdźmy dla nich chwilkę na rozmowę,na spotkanie.Nie samą pracą człowiek żyje....Pozdrawiam Was gorąco i czekam na Wasze komentarze...


O stylizacji.Lubię takie perełki..Kiecka,która robi całą robotę a,że jest z dodatkami perełek,to i dodatki są perełki....Piękny kolor sukienki,turkusowy,plus szpilki  w kolorze brązu i ekstra kolczyki...Dla podkreślenia talii dodałam paseczek w kolorze szpilek...


















4 komentarze:

  1. Bardzo ładna i ciekawa sukienka. Super dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Jolu,serdecznie dziękuję za komentarz.Sukienka mnie urzekła,gdy ją tylko zobaczyłam....

      Usuń
  2. bardzo ciekawa sukienka, ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,dziękuję za komentarz.Twoje groszki też są boskie..pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).