sobota, 2 września 2017

184 motylkowo w conversach

Witam.Ostatnio cos mi nie wyszło,ale czy to problem,czy to powód do załąmki??Nie,to nie problem.Nigdy nie jest tak,aby nie można było czegoś naprawić...Nie długo napiszę o co chodzi..chociaż moi przyjaciele dobrze wiedzą....Pamiętajmy jedno*Problem nie jest problem.Problemem jest twoje nastawienie do problemu.Jeśli można coś naprawić,coś zrobić,jeszcze raz nie róbmy nigdy afery i dramatu.W życiu najważniejsze jest zdrowie,bo tego za żadne pieniądze nie kupisz.Kilka fotek z wypadu z córką do poblikiego miasteczka.Stylówka,jak zwykle na luzie,jak to wypad na shopping.Pozdrawiam Was kochani,zostawcie ślad po sobie...

bluzeczka/next
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).