piątek, 22 września 2017

191 miejsko i na luzie


Witam,dzisiaj stylizacja prosta,codzienna,na zakupy,do lekarza,taka zwykła jaka najbardziej lubię.Niestety z dyskopatią nie poszalejesz,częściej już muszę nosić obuwie na płaskim,sportowe,wygodne,a nie szpilki.Jednak Ja się nie poddaję i gdy tylko jest to możliwe,wyciągam z wielkiej mojej szafy,kolejne szpileczki...tak rzadko już wyciągane.Śmieje się w domu wówczas,iż wyprowadzam je na spacerek....Życzę Wam dużo zdrowia,bo gdy jest zdrowie wszystko reszta się sama ułoży....Pozdrawiam!!


O stylizacji.
Dzinsy poszarpane,koszula ala pantera,buty TOP OR,ramoneska z Primarka,i odrobinę zlotej biżuterii.
















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).