niedziela, 24 września 2017

193 koronki i spodnie w kwiaty..


O stylizacji.
Właściwie całość pochodzi z SH,top bordowy bielizniany,spodnie z kieszeniami szerokie w tak modne tej jesieni kwiaty na ciemnym tle, do tego koronkowa ESMARA, i płaszcz który już był w ostatnim poście.Szpilki bordowe z wielkiej szafy mej,w szpic, to chyba jedyne takie buty u mnie....


 Jak ja kocham to swoje małe M.Ostatnio nie uwierzycie,ale wzięłam się za malowanie klatki schodowej,która notabene już niebawem,będzie należeć tylko do mnie.Moja decyzja więc o malowaniu jest jak najbardziej zrozumiała,korytarz i schody już są gotowe,jeszcze poręcz,ale jak już schody wyschną.Jakby tego było mało,połowę kuchni ścian też już pomalowałam,a nawet zaczęłam pokój mój.Jeszcze dużo pracy przede mną,ale myślę,a nawet jestem pewna,że przy 4 dzieci i tak radzę sobie wspaniale.....Zawsze życzę wszystkim,realizowania swoich planów,bo wtedy jesteśmy szczęśliwi. POZDRAWIAM!!!
























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie znaleźć 
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/look/192267/title/3-kolory-niebieskizielonyczerwony
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).