wtorek, 26 września 2017

194 kwiecista Sienna couture


 Sienna Couture/sukienka,ekstra marynarka z kamizelką firmy NN,szpilki Allegro sklep,biżuteria hurtownia Katherine.


Powiem TAK,kobieta jest jak lalka,można ją ubrać,rozebrać,pobić,wyrzucić,ale PAMIĘTAJ!!Prawdziwy mężczyzna nie bawi się LALKAMI.Tak samo jak owy mężczyzna pod koszulką kobiety nie będzie szukał biustu,tylko serce.
Zraniona miłość,uczy nas jak zamienić smutek w złość,a złość w siłę....Dlatego kobiety są tak silne,gdy są zranione....oby tylko nie chciały całe życie pokazywać tej siły i z czasem zaczęły ufać płci brzydkiej..hehe!!Oczywiście,życzę nam też,abyśmy zawsze były czujne,bo w życiu mamy to na co pozwalamy innym.




















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie znaleźć https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).