sobota, 9 września 2017

188 dzinsowa sukienka z kłosami



Dzisiaj krótko i rzeczowo....Pamiętajmy,że w życiu najważniejsza jest rodzina,ale rodzina ,to nie tylko więzy krwi...to również ludzie,których kochamy,którym ufamy i którzy zawsze są przy nas...Pozdrawiam!!  


O stylizacji* Dziś opanował dżinś,wiadomo,że on nigdy nie przemija...tutaj kiecka dł.midi plus szpilki w tym samym charakterze z Allegro z szafy mej.Marynarka z SH. biżuteria złota oraz brązy z mojej szkatułki.

sukienka ma piękne brązowe hafty...


 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).