wtorek, 5 września 2017

186 marynarski szyk


Boimy się kochać,boimy się nowych związków,ponieważ pamiętamy gorzkie doświadczenia z przeszłości.Jednak nie możemy żyć przeszłością,musimy co dziennie zmagać się z nowym dniem,no może nie zmagać,ale musimy dalej żyć.Każdego dnia mamy nowe doświadczenia,każdy dzień uczy nas czegoś nowego,ale życie jest piękne,jeśli robimy,to co lubimy...Jeśli dopada Cię przeszłość,zamknij drzwi,ona nie ma Ci nic nowego do powiedzenia.Liczy się teraźniejszość,wszystko można poukładać.Wszystko jest w naszych rękach,kreujmy naszą przyszłość i nauczmy się żyć z przeszłością....


O stylizacji....
szpilki z Allegro sklep,spódnica Bleyle,koszula SH,reszta dodatków z moich szaf,a wiadomo,że mam kilka...he he!!Tu,postanowiłam połączyć piękną spódnice midi z koszulą w kolorach granatu z dodatkiem tak modnym w tym sezonie żółtym.Szpilki,to delikatna wisieńka,a by nie odcinałą stopy w delikatnym kolorze...





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).