niedziela, 17 września 2017

190 eko skóra na szpilce


Witajcie!Ogólnie dla zainteresowanych.....
Jeśli się interesujesz mną osobiście, to spytaj mnie..nie twórz plotek, nie zazdrość, nie komentuj na boku... Każdy ma swoje życie i prowadzi je jak chce... Zazdrościsz zdjęć?? zrób sobie je...zazdrościsz wyjazdów?? Nic nikomu nie jest zabronione... to ostatni taki wpis, możesz mnie pocałować...rączkę.



Stylizacja-szpilki sklepik Żagań,spodnie z eko skóry rurki Allegro,ramoneska-moja szafa,
koszula SH,pasek-szafa moja,torebka z odzysku....






















 




Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).