poniedziałek, 30 września 2019

PASEK W TALII/BELTS PHENOMENAL US - CHALLENGE 70


Dziś kolejne wyzwanie naszej grypy Phenomenal Us. Tematem przewodnim jest pasek, ale czy jako paska należy używać tylko paska?, możemy używać łańcuszków, a może nawet krawata? Moja podstawa to czarne spodnie z materiału z zamkami po bokach i czarna bluzka z łezką. Krawata użyłam jako paska. Dodatki to płaszcz piękny długi czarny z haftowanymi kwiatkami, buty Martensy czarne, kapelusz oraz 2 torebki, jako jedną.

#widzialnefenomenalne
#phenomenalus
#phenomenaluschallenge
































 
 




foto/ Marysia

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na pasek:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z płaszczem i butami stylizacja jest bardzo z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).