piątek, 20 września 2019

441 koszula khaki w czerni



Koszula khaki wisiała już dość długo na wieszaku, ale wreszcie przyszedł jej czas. Kolor piękny, obecnie bardzo modny. Ponieważ dobrze czuje się w spodniach z eko skóry, które noszę z paskiem w czachy, postanowiłam tak to dobrać. Martensy dodały pazura i kurtka, która na przodzie ma futerko. Delikatności dodały perły i różowa gumka na warkoczyku.


Moja myśl;
Żyj dziś, nie wiadomo czy jutro będziesz miał tę możliwość.
Czerp dziś tyle ile chcesz...



















foto/Jagoda
koszula/SILK collection  Hand made
kurtka/
spodnie/ sklep Allegro
Martensy/ sklep na Allegro
shopper/ sklep Allegro
perły/ NN

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).