poniedziałek, 16 września 2019

438/ Na falochronie- Dziwnów



Z cyklu "Wspomnień czar". Co tu pisać..było cudownie... z dziećmi w gronie przyjaciół. Brakło na pewno kilku osób do kompletu, ale cóż może następnym razem się uda?. Kocham Was moje aniołki!!!Tydzień nad morzem i piękna wspomnienia... To jest na zawsze z nami.







z synusiem najlepiej na plaży..

foto na kamieniach musi być  :)

kąpiel w Bałtyku w przedostatni dzień Sierpnia zaliczona.

spacer promenadą w Dziwnowie




Falochron wschodni/ Dziwnów

córka prywatna <3 





































































Dziękuję moim współtowarzyszom za wspaniały urlop. Pozdrawiam!!!




















































2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).