poniedziałek, 23 września 2019

445 rudowłosa dziewczyna


Dziś znowu odrobinę prywaty... Nie dawno odwiedziłam Wrocław, a że to tak nie może być, by odbyło się bez zdjęć... To musiało być tradycyjnie i oto efekt, tej krótkiej wizyty. Koszulka z twarzą rudowłosej dziewczyny, dzinsy rurki granatowe i czarne Vansy. Okrycie na wierzch/ czarny trencz. Ogólnie nie wiem dlaczego, ale jakoś na Wrocław przeważnie wybieram jeden z moich płaszczy, tak już jest i tak zostanie pewnie. W drugi dzień zmieniłam koszulkę na bluzkę w kolorze pudrowego różu.


























foto/ Ja i Marysia
koszulka i bluzka/ SH

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).