poniedziałek, 23 września 2019

SZEROKIE SPODNIE / WIDE PANTS PHENOMENAL US – CHALLENGE 69



Kolejny poniedziałek i jak zwykle kolejne wyzwanie. Chociaż nie zawsze biorę w nim udział, dziś postanowiłam się sprężyć i zdążyć. Szerokie spodnie u mnie w kratę w dodatku w kant. Postanowiłam wsadzić w botki, tak nonszalancko. Wiem, że nie każdemu przypadnie do gustu taki efekt, ale cóż. Moda jest po to, by się bawić... Botki ażurowe z tyłu pikowane, koloru łamanej bieli. Postanowiłam stylizację uzupełnić białą koszulą. Bez zbędnych dodatków, na wierzch narzuciłam kamizelkę z pięknym kołnierzem. Myślę, że krata na spodniach i botki wystarczająco dodały efektów i góra w tym przypadku dobrze dopełnia całości. Pozdrawiam dziewczyny!!























 


foto/ Leszek
koszula/NN
spodnie/INFINITY
botki/ sklep Allegro
kamizelka/ New look

4 komentarze:

  1. Ale fajna koszula. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie bardzo mi się podobają, są eleganckie, fajnie przełamane orginalny i butami, koszula świetna, bardzo fajna całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szerokie, a zarazem nie:D
    Fajna całość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw Kasiu, kolorki piękne !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).