niedziela, 8 września 2019

435 Niedziela z Adasiem


Dziś jeszcze we wrześniowych promieniach słońca, udał mi się niedzielny spacerek. Towarzystwo też dopisało, bo na córkę zawsze można liczyć i przyjaciółka doszła, by się dotlenić. Szybkie zdjęcia, jak zawsze, a po spacerku czas na obiad. Top bieliźniany do tego spodnie w kolorze oliwkowym, które były już tu w total looku oliwkowym. Tenisówki Adidas z 2 paskami, już trochę znoszone, a do tego wełniany sweter w pięknym turkusowym kolorze i shopper czarny. Stylówka miejska, spacerowa na luzie, tak jak lubię.



Czyżby moja córa się zawstydziła??































 sweter/ NN
spodnie/Magna
top/nn diy
buty/ Adidas
shopper/ allegro sklep
okulary/ nie pamiętam
\
foto/Jagoda






1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).