poniedziałek, 23 września 2019

443 1 Krajowa Wystawa Psów Myśliwskich


Dziś tylko kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.. Byłam z córką na 1 Krajowej Wystawie Psów Myśliwskich. Już przy wejściu zachęcała kawiarenka, gdzie można było zakupić kawę, herbatę i ciasto. Stoisko wystawione było przy wejściu do Technikum Żywienia. Następnie zaraz po zejściu oprócz dużej ilości żywych czworonogów i ich właścicieli przechadzał się dalmatyńczyk na dwóch nogach. Dzieci chętnie robiły sobie z nim zdjęcia pamiątkowe. Oprócz całej fety związanej z wystawą burmistrz zatroszczył się również o najmłodsze nasze pociechy. Wiele atrakcji darmowych zapewniało szczęśliwe miny dzieci. Moja córka oczywiście najbardziej ucieszyła się ze zjeżdżalni dmuchanej oraz z pomalowania twarzy. Co prawda w kolejce do bycia motylem, trzeba było z godzinkę odstać, ale warto było. Klaun robił różne dziwne rzeczy z baloników, trzeba przyznać, że dzieci miały naprawdę bujną fantazję od palmy z małpką, poprzez batmana, miecze po motyle. Zachwyciło również stoisko z mydlanymi bańkami pokaz, a potem można było samemu spróbować. Cieszyły się nie tylko dzieci. Gwiazdą wieczoru ma być zespół HOT CAFE.


























Więcej informacji z tego dnia, znajdziecie tutajhttp://ilowa.pl/aktualnosci/wyjatkowa-wystawa-w-historycznym-parku?fbclid=IwAR3UJ7K8aeR43QU10GtEzrvJPH66I8k0d2PfdzFGPcnJBr0OA66
foto/ My

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).