poniedziałek, 9 września 2019

DWA OKRYCIA NA RAZ/ TWO JACKETS TOGETHER. PHENOMENAL US - CHALLENGE 67.



  #widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

Dziś biorę udział w kolejnym wyzwaniu naszej grupy. Tematem przewodnim jest, dwa okrycia naraz. Sweterek jest taki okryciem na wierzch, a gdy pada to sztormiak, jak najbardziej się nadaje. Pogoda u nas się załamała, więc można było skorzystać z tej opcji. W mojej szafie jest kilka sztormiaków, które przyznaje noszę z nie chęcią, nawet gdy pada. Spodnie rurki, bluzka kolorowa i tenisówki z połyskiem. Postanowiłam delikatnie rzucić kolor na dzisiejszą deszczową stylizację. Na wierzch delikatnie różowy sweterek, biały sztormiak i czarny shopper. Miłego dnia kochane Panie.


























spodnie/MISS R&J
bluzka/ Szachownica
sweter/EMRECO
kurtka/RAINS
buty/ Allegro sklep
shopper/ Allegro sklep

7 komentarzy:

  1. Baardzo pomysłowo Kasiu!
    Cudna tęcza parasolkowo-sweterkowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztormiak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, jeszcze przywodzi na myśl lato, taki deszczowy dzień w ciągu wakacji:) Na sportowo i bardzo wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sztormiak jest fajny. Chyba musimy wiem przyzwyczajać do takich jesiennych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że deszczowa pogoda w ogóle Ci nie przeszkadza :) Super parasolka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne ubranie i kolorowy parasol, który zadziałał jak jakaś biżuteria - bardzo radosny pomysł.
    Pozdrawiam :) )))
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).