środa, 2 października 2019

449 Koszula w paski w eko



Uwielbiam odzież wierzchnią. Najbardziej chyba jednak płaszcze i futrzaki. Moimi ulubionymi spodniami są spodnie z eko skóry, dziś dodałam koszule w paski do nich. Koszula z materiału połyskującego, bardzo miła w dotyku. Moje dodatki to listonoszka zakupiona gdzieś kiedyś na Allegro z printem wężowym. Czapka z H&M z eko skóry i botki na szerszym obcasie. Myślę, że bardzo fajnie podkręcają zwykły look. Chociaż wiem, że nie każdemu mogą się podobać. Cóż. Mam jeszcze drugie bardzo podobne.











































 


foto/ Jagoda i Ja
spodnie/MISS TOP COLLECTION
pasek w czachy/ SH
koszula/ NN
buty/ sklep Allegro
płaszcz/ NN
kaszkiet/ H&M

1 komentarz:

  1. Piękne skórzane spodnie. ja przepadam za skórą, więc całkowicie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).