piątek, 18 października 2019

456 kapelusz ZARA w brązach






Moja dzisiejsza stylizacja, jak większość wyszła spontanicznie. Ostatnio polubiłam białe spodnie, to taka ciekawa podstawa jesienią. Ciekawie wygląda z cieniami brązu, karmelu i podobnymi. U mnie, chociaż czerń u góry nie należy do najkorzystniejszego wyboru, właśnie tak postanowiłam dobrać. W dodatkach postawiłam na kolory ziemi, brązy/ kapelusz, buty i torebkę i okulary.



https://allegro.pl/oferta/camel-wsuwane-botki-na-slupku-damskie-th-f198-38-8518731592













































 foto/ Maria

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).