sobota, 26 października 2019

460 płaszcz skórzany spodnie w kremowe kwiatki

  
Spodnie białe w piękne kwiaty koloru kawy z mlekiem na gumce.Może nie najładniej wyglądają,ale zapewne są mega wygodne. Postawiłam na białą górę w postaci zwykłej bluzki z długim rękawem. Koloru dodał płaszcz skórzany, butelkowa zieleń. Dodatki worek brązowy imitacja skóry oraz botki z dżetami zakupione w sklepie na Allegro.








I tu wyszeptałam magiczne słówko,po którym Małgosia zawsze parsknie śmiechem:)


Moja myśl na dziś:
Jeśli już będziesz wiedzieć, co w życiu naprawdę cenisz? Nie myśl co powiedzą inni. Rób tak, żeby tobie było dobrze. Pewne wartości w życiu są ponad wszystko. Prawdziwa przyjaźń nigdy nie przeminie. Każda miłość powinna zacząć się od przyjaźni, bo gdy już motyle wyfruną, emocję ciut przygasną przyjaźń zostanie. Wspólne spędzanie czasu, wspominanie, możliwość liczenia na drugą osobę to jest najważniejsze. Najważniejsze są czyny, nie puste słowa.































 bluzka/
spodnie/ NN
płaszcz/ NN
torebka/ worek sklep Allegro
buty/ sklep Allegro
biżuteria/szkatułka moja
okulary/ zakup Dziwnów
foto/ Małgosia

1 komentarz:

  1. Super spodnie! Mnie się podobają!
    A płaszcz, to już w ogóle czadowy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).