niedziela, 13 października 2019

PEPITKA/ HOUNDSTOOTH PHENOMENAL US - CHALLENGE 73





#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

 W dzisiejszym wyzwaniu przewodnim tematem jest pepitka, za którą absolutnie nie przepadam i jedyne co znalazłam, to torebkę. Spodnie białe, materiał prążkowany w kant z kieszeniami, a do tego biała bluzka z delikatnymi cekinami. Do całości dobrałam białe trampki wsuwane sportowe. Idealne, dopasowane, wkładane na pewno zostaną moimi ulubieńcami tej jesieni. Pasują chyba do wszystkiego. Okulary, które zakupiłam na wczasach w Dziwnowie. Odrobinę złotej biżuterii , którą nosze ostatnio często i 3 spinki z perełkami. Postawiłam na prawie biały total look, który jest również bardzo modny w tym sezonie. Pozdrawiam kochane koleżanki.













































https://feef.pl/krotka-historia-najmodniejszego-wzoru-w-modzie/


foto/Leszek
bluzka/ PortLouis
spodnie/SH
buty//GEMRE


3 komentarze:

  1. Ja lubię pepitkę i Twoja torebka bardzo mi się podoba:)))świetny zestaw:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za pepitką absolutnie przepadam, więc torebka bardzo mi się podoba <3 i spinki - bardzo na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).