środa, 4 listopada 2015

26 Przyjaźń/nie zna granic.......


                                      PRZYJAŹŃ TRWA WIECZNIE


Do napisania tego postu,skłoniły mnie wpisy, pewnej znajomej, na pewnym portalu społecznościowym......
Nie urażając nikogo,nie obrażając,bo oczywiście nie mam nigdy takiego zamiaru....
stwierdzam,starą prawdę...

.JESZCZE SIĘ TAKI NIE URODZIŁ,CO BY WSZYSTKIM DOGODZIŁ!!!!


Niestety natura ludzka już taka jest...że choć byśmy nie wiadomo co robili....
to i tak wszyscy nas nie będą akceptowali.....ale czy muszą????
Czy muszą nas wszyscy akceptować?wspierać?pomagać??
czy nie ważniejsza jest mieć przyjaciół na których zawsze można liczyć??
Kto zawsze poda pomocną dłoń,wpadnie 5 razy dziennie,gdy wie,że coś się dzieje??
i nie trzeba nic mówić,bo prawdziwy przyjaciel(przyjaciółka)wie....ona wie,kiedy ma przyjść....
Prawdziwy przyjaciel nie szuka terminu wolnego do spotkania,w swoim zabieganym życiu..
prawdziwy przyjaciel po prostu JEST!
Nie ważne.że nie odbierasz telefonu(hihi),że nie odpisujesz...on jest...
Przyjaciela nikt nie zastąpi/żaden terapeuta,psycholog,psychiatra....
Przyjaźń nie pyta o wiek,o kilometry...o kraj....nie ważne,czy widzisz się pięć razy dziennie,
czy raz w miesiącu,czy raz na dwa lata...Przyjaciel zna Cię,zna wszystkie wady a mimo to,jest zawsze przy Tobie.Zejdzie po Ciebie na samo dno,kiedy będzie trzeba...Śmieje się z tych samych tekstów,który nikt inny nie rozumie..

Ceńmy przyjaźń,bo to największy SKARB!!!




Nie byłabym sobą,gdybym nie dodała,odrobinę siebie........

TAKA JESTEM ........








torebka-dostałam od przyjaciółki Moni


naszyjnik-www katrhin.pl



I najważniejsza piosenka.....z przesłaniem......
https://www.youtube.com/watch?v=ezjkuRATAyg


Dziękuję mojej przyjaciółce Basi za super fotki,i za to,ŻE JEST!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).