wtorek, 3 listopada 2015

25 te same chwile w scenariuszu życia.


                                  te same chwile..


Żyjemy w czasach,gdzie bez wychodzenia z domu możemy po prostu żyć...
Jednak czy takie życie ma sens??
Zamówimy do domu już wszystko...od gotowych posiłków,poprzez odzież dodatki nawet ekipę remontową, zwiedzimy każde miejsce na świecie...ale pytam po co??
Warto spotykać nowych ludzi..poznawać ich..podtrzymywać relacje ze znajomymi...dbać o przyjaciół....życie,jest krótkie i kruche...żyjemy dziś.....nie jutro,nie pojutrze....
Nie warto odkładać nić na jutro,a zwłaszcza szczęścia...miłości..przyjaźni....
pewne chwile mogą nigdy nie wrócić..Nikt nam nie da gwarancji,że jutro będziemy mieli tą samą chwile...że powrócimy w te same miejsca....że będą Ci sami ludzie....
Sami piszemy scenariusz swojego życia,zawsze możemy wszystko zmienić,sami godzimy się
na taki los.....Piszmy scenariusze świadomie,nie bójmy się tego co nieznane....
Życie jest za piękne...by iść obok niego...



https://www.youtube.com/watch?v=4_-4U8n0gJs    miłego słuchania i  chwil refleksji


mam nadzieję,że mój sokista przymknie na to oko..hi hi..;)







kufere z all  .https://www.youtube.com/watch?v=4_-4U8n0gJs
Chanelka zakupiona w ubiegłym roku,ale nadal do zdobycia....




foto/Basia Sobocka..








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).