poniedziałek, 2 listopada 2015

23 MADONNA/chwila wspomnień..


kopertówka all.bransoletka/sklepik miejski

naszyjnik/www.katherine.pl



Dziś jadąc autobusem do miasta Żagań,rozmawiałam z pewną osobą..i tak jakoś temat zszedł na
nieżyjące już osoby....Hmm...faktycznie,życie kruche jest.......
Nie potrafimy wybaczać,zapominać....drzemy koty nie potrzebnie....
o ile milej by było żyć w zgodzie....ale,czy naprawdę się tak da??
Czy to raczej nie jest tak,że im się na więcej komuś pozwala,to w końcu zostajemy oszukani?
nie mam na myśli,tu konkretnie żadnego przykładu z mojego życia...
Chociaż po prawdzie,to zdarzyło mi się tak poczuć nie raz..jak i większości zapewne z Was??
Musimy patrzeć jednak o przyszłości..żyć teraźniejszością...bo przeszłość niestety nic nowego nam nie powie...Tam już byliśmy....zamykamy więc drzwi....i domykamy wszelkie sprawy.....
Zacznijmy niebawem Nowy Rok pełni wiary i optymizmu....
Uśmiechajmy się więcej do ludzi....i niech się zastanawiają,dlaczego nam jest tak dobrze?/



https://www.youtube.com/watch?v=VRpyv0H5RQQ/   świetna piosenka.....





sukienka z SH,ale czy to ważne???
firmy:Madonna





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).