niedziela, 1 listopada 2015

22 JEANSOWA SZMIZJERKA nad Jeziorem Miedwie

                           

                              szmizjerka jeansowa nad Jeziorem Miedwie....




Nie dawno odwiedziłam bardzo piękne miejsce......Jezioro Miedwie..cudne miejsce..
Jezioro Miedwie znajduje się na Pomorzu Zachodnim na Równinie Pyrzycko-Stargardzkiej. Jezioro Miedwie jest największym słodkowodnym zbiornikiem w województwie zachodniopomorskim. Jego powierzchnia wynosi 35 km2, co stawia je na 5 miejscu pod względem wielkości jezior w Polsce i 2 w województwie. Wraz z otaczającymi je bagnami i równinami jest miejscem szczególnym, które od zarania dziejów przyciągało ludzi swoim niezwykłym urokiem i bogactwem przyrodniczym.
Długość jeziora Miedwie wynosi 15 700 m,  a szerokość waha się od 1,5 do 3 km. Głębokość jeziora jest imponująca, bo sięga 48,3m. Długość linii brzegowej wynosi 28,8km, a powierzchnia 3527 ha


http://morzeprzygody.eu/?page_id=541









postawiłam na kolor nieba...pogoda dopisała....
super miejsce,klimat no i przede wszystkim towarzystwo.....
To się liczy przecież najbardziej.....












Hmmm...odpoczęłam,zregenerowałam siły.......
Myślę,że odwiedzę,to miejsce jeszcze nie raz.....










Serdecznie pozdrawiam Tomeczka...dziękuję za fotki....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).