poniedziałek, 16 listopada 2015

33 Każda miłość jest pierwsza...



                                  Każda miłość jest pierwsza,każdy papieros ostatni...





Każda miłość jest pierwsza..bo każda miłość jest inna.......
Miłość może dodać nam skrzydeł,wtedy jesteśmy szczęśliwi..chwytamy każdy dzień,każdą chwilę,jak niezapominajkę..może nam też dodać bólu,strachu i cierpienia...wtedy powinniśmy zakończyć to jak najszybciej...Czy jednak zawsze postępujemy tak racjonalnie???
Wiemy,że ktoś nas rani..nie myśli o nas....nie dba o nasze potrzeby..a jednak   pozwalamy się krzywdzić...ranić...w zamian za co??za nadzieje??że będzie lepiej??że się nauczy??pomyśli??zobaczy,że jest coś nie tak??Otóż nie...to tak nie działa....Jak coś nie gra...to tak zostanie....
będzie gorzej...bo albo ktoś myśli od razu o drugiej osobie,albo ma wyjeb....na nią...i jest zwykłym egoistą...dupkiem,który patrzy tylko na siebie....Miłość zawsze stawia nas w obliczu nieznanego....ale to nieznane musi być pozytywne....musi budzić w nas pozytywne emocje..Nie chodzi by patrzeć na siebie...ale w tym samym kierunku...mieć wspólny cel i dążyć do niego..RAZEM!!
Bycie czyjąś pierwszą miłością jest piękne,ale bycie ostatnią,idealne......






Nie dawno miałam ur.nie było imprezy.....ale wiadomo,jak to jest.........


cudne rękodzieło mojej córki..







Nie byłabym sobą,gdybym nie dodała odrobiny prywaty...miły wypad,po ur.(hi hi)

zdrówko!!!!



mam nadzieję,że mnie Basia nie zabije?





BO JUTRA MOŻE NIE BYĆ!!!




P.S.
Dziękuję wszystkim za życzenia 11 listopada...znajomym i nieznajomym.....

2 komentarze:

  1. sentencje o miłości niezwykle prawdziwe :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,....miłość,jak życie..powinno być prawdziwe..i szczere...POZDRAWIAM!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).