piątek, 13 listopada 2015

.31 PLOTKA,GŁUPOTA,KOMPLEKSY..




                                                               
                                                                                   
 plotka....


Plotka rodzi się z czego??a no z tego iż nasi"przyjaciele"nie mają własnego życia....
albo mają zbyt nudne,by się nim zajmować,albo nie dają sobie rady z własnymi problemami...
Dlatego szczerze wolą zajmować się czyimiś...doradzać..,wnioskować..tylko,że nasze życie,
sprawa każdego indywidualna.Nikt za nas go nie przeżyje,nikt nie poniesie konsekwencji
naszych decyzji...Bądźmy sobą,bo udawanie jest choler..przykre a bycie sobą trudne...


"JEST TYLKO JEDEN SPOSÓB POZWALAJĄCY CAŁKOWICIE UNIKNĄĆ KRYTYKI
NIC NIE MÓWIĆ,NIC NIE ROBIĆ,BYĆ NIKIM"   Arystoteles.
                                                                                   










BIZUTERA/www.katherine.pl



foto/Basia S.


https://www.youtube.com/watch?v=Mth5QK3aF2I   często piosenka kojarzy nam się z daną osobą..wspomnieniem..pozdrawiam,to "wspomnienie"..





Dziękuję za poświęconą mi chwilkę..pozdrawiam!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).