poniedziałek, 2 listopada 2015

24 pomarańcza....








                           Wiecie,że do końca roku pozostało tylko 58 dni?
Dziś zaglądając do Wikipedi      https://pl.wikipedia.org/wiki/3_listopada
czytam,iż dziś jest święto myśliwych, leśników i jeźdźców......
I tak,jako że jestem kobietą..skojarzyło mi się trochę inaczej.....hihi
Myśliwi...czy czasem nie jest tak,że to mężczyzna myśli,że wybrał kobietę??
Dobrze jednak wiemy,że to MY kobiety...powiedzmy,że pozwalamy by tak myśleli.....
Wiemy dokładnie z kim chcemy być.....najgorzej jednak jest wtedy....gdy którejś ze stron przestaje zależeć....to wtedy..nie warto ciągnąć nic....
Druga sprawa,to gdy mężczyzna już zdobędzie kobietę...często "opada na laurach"
bo myśli,że zdobył ją ostatecznie....
Dobrze jest,jak to działa w obie strony.....
obie osoby się miło zaskakują....
ufają,szanują,kochają.........
Pozwalajmy więc mężczyzną....nas zdobywać.....to takie słodkie jest.....zaskakujmy ich....
również...a uwierzcie ...miłość będzie sama kwitła.......


Dziś rządzi u mnie pomarańczowa spódnica......była dłuższa,ale odwiedziła krawcową....









paznokcie:salon FRYZJERNIA Iłowa,wykonanie ręczne p.Agnieszka M..





https://www.youtube.com/watch?v=vBj5P71Mci4           /miłego słuchania.....

foto.Basia Sobocka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).