niedziela, 3 grudnia 2017

214 czerwień,kolor życia i skrajnych uczuć


O stylizacji/Już tak mam,że po zwyklaku lubię odrobinę elegancji...Czerwona dzianinowa sukienka,typu golf z kieszonkami,a może sweterek dłuższy??Kto jeszcze dziś trzyma się takich reguł?Każdy nosi,a przynajmniej powinien,to na co ma ochotę.Wracając do ów sukienki czerwonej,dodałam małą torebeczkę,i usta w czerwieni.Barwa czerwona (czerwień) – jedna z addytywnych barw podstawowych. Na kole barw dopełnia barwę cyjanową.Płaszcz wełniany i kozaki polskiej marki,rękawiczki skórzane czarne,to prezent wraz z zegarkiem.Naszyjnik z głębin szafeczki biżuteryjnej,dodany kolor,to rajstopy w postaci granatowych Carla Bonetti.
Czerwień,to jeden z ulubionych moich kolorów,to kolor życia i skrajnych uczuć.


Bo w życiu czasem trzeba odpuścić...i nie dlatego,że nam nie zależy,ale dlatego,by nabrać dystansu do sprawy.Czasem przyjaciel,okazuję się wcale nim nie być,a czasem znajomość,staje się przyjaźnią.
Warto nabrać dystansu,świeżego spojrzenia i spokojny umysł działa skutecznie.Jaka nasza pewność,taka nasza zdolność do myślenia,działania,realizacji planów.Warto odpuścić,by nabrać wiatru w żagle....pozdrawiam!!!


























foto/Leszek lat9

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).