sobota, 30 grudnia 2017

220 kostium,przyjaciel kobiety


Zdjęcia z posta pochodzą z 1 dnia Bożego Narodzenia.Odwiedziłyśmy z córką ciocie Angelikę..
Kostium wyciągnięty z głębin szafy,pięknym bordowym dojrzałym kolorze,spódnica o długości lekko za kolano,grzeczna i chyba,jak najbardziej na taka okazję.Piękne hafty na żakieciku.Płaszcz szlafrokowy o pięknym karmelowym kolorze,to mój ostatni nabytek.Komin biały i kopertówka na łańcuszku,New Loka która jest notabene prezentem od dzieci.Kapelusz,klasyk czarny i kozaki polskiej marki dodają charakteru.


Moja przewodnia myśl poświąteczna...
Znasz osobę tyle ile pozwoli Ci się poznać. Nigdy nie powinniśmy oceniać nikogo pochopnie, ani oceniać kogoś po tym jak mieszka. Zawsze jednak,trzeba być porządnym człowiekiem, ale Ci którzy mówią, że są porządni, nie zawsze wszyscy tacy są... Dlatego warto wierzyć w siebie i swoją intuicję .Ja osobiście,dziękuję moim przyjaciołom,którzy byli, są i zawsze będą ze mną. Wszystkiego najlepszego kochani w Nowym Roku 2018, pozdrawiam!!!!

U mojej kochanej przyjaciółki,dziękuję,że jesteś!!





















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć 
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
foto/Jagoda lat 4

2 komentarze:

  1. Święte słowa! Jest Pani niesamowitą inspiracją ♥ A zdjęcia takie ciepłe, że uśmiech sam nasuwa się na twarz :) Kapelusz przepiękny! Pozdrawiam i wierzmy w siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz,tym bardziej,iż jest ich tak niewiele tutaj...Piszę to,o czym myślę,nie chcąc nikogo urazić,ale zatrzymać na chwile i być może przemyśleć coś,pomyśleć o sobie,o bliskich...Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).