czwartek, 7 grudnia 2017

215 czerwony płaszcz /elegancko


Dziś mamy piękny czwartek,moja córeczka została w domu,zaspałyśmy do przedszkola.Zdarza się,wybrałyśmy się wiec nakarmić kaczuszki,a po wypełnionym zadaniu,Jagódka zrobiła mamusi sesyjkę..I tak oto,są fotki na bloga.
Biały golf Jessica,spodnie czarne caualowe i buty Martensy zakupione w sklepie na Allegro.Naszyjnik hurtownia Katherine,zegarek urodzinowy prezent,bransoletka nasz mały sklepik.
Prosty,klasyczny look casualowy,elegancki i na większość wyjść.Na wierzchu mam,mój ostatni nabytek płaszcz,który w 80% jest z wełny.Super,mega cieplutki,uwielbiam takie cudeńka.Torebka,oczywiście ostatnio ulubiona Michael Cors z czerwonym pomponem doczepionym.


Zadanie na dziś/
Uśmiechnij się do jak największej liczby osób i policz,ile osób odwzajemni twój uśmiech??
Wiecie jakie to miłe,jak idziesz ulica uśmiechasz się i ktoś odwzajemni uśmiech??To nic nie kosztuje,naprawdę,ale ile frajdy jest w drugim uśmiechu?/Radujmy się z każdego dnia,bodźmy dla siebie życzliwi,zacznijmy od dziś...Pozdrawiam!!





























FOTO/JAGODA LAT4

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).