środa, 20 grudnia 2017

219 malachitowa sukienka w pomaranczu


Piękna sukienka, dla niektórych długość kłopotliwa, ale nie dla mnie.. Kozaki polskiej marki, zakupione w sklepie na Allegro, rękawiczki skórzane, i pomarańczowe futerko. Kilka dodatków....
Taka stylizacja, nadaje się również na święta, czy na spacer. Szybko, prosto i ciekawie.
















 








Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć 
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
foto/LESZEK.lat 9







2 komentarze:

  1. Fajnie prowadzisz bloga, Twój uśmiech... jesteś słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).