środa, 13 grudnia 2017

218 futro i skóra


Otulona ciepłym i owersajzowym futerkiem w kolorze pięknej pomarańczy wyruszyłam w zimną i śnieżną  Niedziele na spacerek z dziećmi. Kozaki czarne,długie, polskiej marki, o których, już tu wspominałam.. rajstopy czarne, jak na tę porę roku wypada, a do tego czarna eko skóra spódniczka i ramoneska. Biała koszula, jakby atłasowa  YOUNG CLASSIC.Naszyjnik http://katherine.pl/ ,rękawiczki skórkowe.


Dziś tylko mała riposta,dla zainteresowanych..
Podobno wszystko można kupić,ale nie wszystkich!!!
W dzisiejszych czasach,ludzie chcą dosłownie wszystko kupić i za wszystko zapłacić. Nawet za coś karalnego od 2 do 15 lat.. .Co za czasy!!!!




















foto/Jagoda l.4 i Leszek l.9

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć 
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).