poniedziałek, 11 grudnia 2017

217 sukienka kremowa golf mini

Czarny długi płaszcz wełniany,bez niego nie ma zimy.Dla mnie podstawowe okrycie wierzchnie zimą.

A na ławeczce,czeka ulubiona torebka Michael Cors.

Sukienka,golf kolor kremowy,posiada dłuższe rękawy i guziczki na nich,niestety tu ich nie widać.


kozaki czarne na obcasie,polskiej marki zakupione w sklepie na Allegro

dziergana narzutka o dużych oczkach,czarna..przyda się do wielu stylizacji.



Nie długo Święta..i tak sobie pomyślałam,że większość blogerek,jak nie wszystkie??pisać będą o świętach.Ja chciałabym,tylko przypomnieć,że kochać,pamiętać i tęsknić można,a nawet się zdarza cały rok.Jeśli kochamy,prawdziwie kochamy,to tęsknimy.Nie ma na to rady...Można sobie wiele wmawiać,ale myśli zrobią swoje.Wystarczy odpowiednia piosenka,jakieś słowo,gest,myśl i po Tobie.
Jak tu żyć??Nie wiem???Ja słucham piosenki i myślę....myślę,że tak musi być,bo do tanga trzeba dwojga....Spójrz w niebo,patrzycie przecież w to samo.Chociaż rozum mówi,to nie możliwe,a duma,,że to może zranić,marzenie podpowiada spróbujmy.Jedno Wam powiem moi kochani,nie warto tęsknić za osobą, do której nie mamy pewności,że sama śpi tej nocy.........


długi,śliczny kolczyk,tylko jeden,dla mnie bomba!!

jeden długi kolczyk,czemu by nie??


foto/Leszek lat 9


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).