czwartek, 30 listopada 2017

213 deszczowo z Korsem


 O stylizacji..
Jak zwykle nie ma o czym mówić.Botki sprzed kilku sezonów,jednak ostatnio podjęłam decyzję,by wykruszyć,chociaż część moich zasobów z szaf.Tak więc,botki będą często teraz na moich stopach,chociaż może nie koniecznie w każdej stylizacji.Sweterek w granatowo-czerwonym kolorze ze ślicznym wzorem kwiatków po prawej i lewej stronie.Spodnie rurki z przetarciami,motyw kwiatka pojawia się na kurteczce z kapturem w postaci broszki,oraz czerwony pomponik doczepiony do torebki Michaela Korsa. Biżuteria odrobina złota,którą uwielbiam oraz zegarek,który jest ślicznym prezentem urodzinowym.Parasol zakupiony we Frankfurcie chyba w Rossmannie.


Wiecie,moi kochani..Jestem już Panią po 40stce..hehe.No i co??No nic,gdy miałam lat naście,wydawało mi się,że to już koniec przyjemności,koniec popełniania błędów,wszystko wolno,życie jest bez problemów,bo wtedy,to miało się problemy...O rany!!Jak Ja teraz sobie o tym pomyśle,to katastrofa...Życie płata nam figla...teraz Ja jestem po 40 stce .Mam swoje dzieci,swoje życie.Czy się coś zmieniło?/Tak.Moje kłopoty wcale nie są takie duże,jak wydawało mi się,że mam w wieku nastu lat.Może dlatego,że życie nauczyło mnie, cieszyć się z każdego dnia.Nic dwa razy się nie zdarza.Nie ma dwóch takich samych sytuacji.Trzeba tylko pamiętać,że jutro zawsze nadejdzie i jeśli nawet,dziś wydaje nam się coś niemożliwe,nieosiągalne,jutro może to nie mieć żadnego znaczenia.Zawsze są dwa wyjścia,albo i więcej.Wykorzystujmy każdą chwile w 100%,żebyśmy nigdy nie żałowali straconego czasu.życie tak szybko mija.Zawsze mamy drugą szanse,póki nadchodzi jutro i pamiętajmy,SZATAN boi się radosnych ludzi.Uśmiechajmy się,a nie tylko śmiejmy..Pozdrawiam Was!!












foto/Jagoda lat4.
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć =
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).