wtorek, 28 listopada 2017

212 CLASSIC BLACK WHITE


Witajcie, po krótkiej przerwie... Problemy zdrowotne, wyjazd i natłok domowych obowiązków...
Czy, Wy też nie lubicie zimy?? Ja po prostu nie cierpię ubierania się na cebulkę, chociaż uwielbiam odzież wierzchnią.Wszelkiego rodzaju marynarki, żakiety, poncza, kurtki, płaszcze, trencze, im bardziej kolorowe,tym szybciej goszczą w mojej szafie,o przepraszam w moich dwóch szafach. .Na pewno nie tylko Ja, tak mam? Oprócz życia codziennego, dzieci, obiadków i sprzątania,prócz tego szarego dnia,monotonii,trzeba umieć odnaleźć coś dla siebie... Docenić to co się ma i nie płakać,że w życiu coś nie wyszło. Zawsze będę powtarzać,by doceniać to co się ma,spełniać swoje marzenia,nie iść z tłumem,ale pod wiatr. Czasem coś tracimy,by odzyskać coś,zamykają się drzwi,by otworzyły się inne.nowe,nieznane/ Nigdy nie mówmy Nigdy i nigdy nie mówmy Zawsze. Nie palmy tzw.mostów za sobą, bo nie wiemy,  kiedy ten most nam, albo komuś się nie przyda? Doceniajmy każdą znajomość, przyjaźń, w dzisiejszych czasach życie w realu jest chyba na wagę złota. Nie stawiajmy kropek,tylko przecinki w naszym życiu. Kto ma być w nim to będzie, komu nie zależy sam odejdzie.. Tak, Ja jestem szczęśliwa, chociaż chyba nie powinnam tego tu pisać,bo los lubi płatać figle...ale ciesze się,że mam zdrowe dzieci,że czasem się kłócą ,ale są za sobą. Dziękuję mam cudownych przyjaciół,blisko i troszkę dalej..  Życie jest piękne pomimo burz, pomimo nie pogody, pomimo mrozów, śniegu .Pamiętajmy wszystko minie i znowu zaświeci słońce, szkoda czasu na żale i lament.Buźka.



O stylizacji>
Sukienka biały golf,płaszcz wełniany do tego kozaki polska marka,nie pamiętam jaka..Odrobinę złota,delikatny makijaż i torebka Michaela Corsa ..
Prosta stylizacja,nie może być źle...














foto.Jagoda lat 4.

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć =
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.instagram.com/szpilkafashion/

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny klasyczny zestaw! Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne :)
    Super z Was dziewczyny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz.Ja też lubię,prosto,klasycznie,to nie może się nie udać..Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).